söndag 31 mars 2013

Workshop

 MÅNDAG 1/4
Öppet 9.00-21.30
Gymträningsworkshop
med Niki
-15.00-16.00

Jag som trodde att workshopen var på fel dag och framförallt på helt fel tid för mig. Men nu har det visat sig att den inte alls är det :-) Så bra :-) Den här workshopen kommer verkligen lägligt, jag som så gärna vill lära mig ännu mer om styrketräning och gymträning :-)

Jag tränar ju redan nu en hel del i gymmet, jag tycker att det är skönt och roligt. Men jag har också hört många som tycker att det är tråkigt med gymträning och en del som känner sig osäkra bland hantlar och maskiner. Själv tror jag att en av grunderna för att trivas med gymträning är ett riktigt bra träningsprogram, att man helt enkelt vet vad och hur man ska göra och att man känner sig trygg med maskinerna, att man vet hur de ska ställas in och användas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar