måndag 16 mars 2015

Den vilsamma vilan


Den självvalda vilan har jag lärt mig att njuta av.
Det har funnits en tid då jag inte alls prioriterade den.
Det är länge sedan nu.

Jag tycker om den aktiva vilan.
Där kroppen och själen kan få vila och samtidigt fyllas på.
Vilan kan ju se väldigt olika ut.
Den varierar över tid.

Idag har jag fått en sådan stund.
På Amyris.
Tettis behandlingar är fantastiska.
På alla möjliga sätt. Hon har gåvor som det är få som har.

Efter veckor av påtvingad vila kändes det extra välkommet med dagens stund.
Betydligt mer njutbar och vilsam än de senaste veckorna.

Idag köpte  jag med mig några eteriska oljor hem. Jag har även beställt en kroppsolja, samma blandning som jag fick idag. Jag har inte gjort det tidigare men idag blev det så. Tror att det kan vara bra för mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar