torsdag 12 mars 2015

Kära kropp...

Frisk?!
Pigg?!
I alla fall inte sjuk :-)
Känns just nu som jag befinner mig på tunn is.
Likt isen jag satt och blickade ut över i går.
Vet inte om den ska bära eller brista.



Ikväll fanns det en tanke hos mig; 
att den må bära eller brista, men nu kör jag igång med träningen igen!

Men.
Det blev yinyoga.
Ingenting annat.

Jag har provat lite olika varianter genom åren.
Vid ett tillfälle tänkte jag att jag skulle "slå bort" allt vad förkylningstendenser hette så jag gick på ett boxpass. Jag lyckades väl så där, istället för att slå bort förkylningen så slog jag bort rösten ;-) Vid ett annat tillfälle tänkte jag att jag skulle "slå loss", vad jag trodde, magmuskelproblem. Det var innan jag hade lärt mig den anatomi som jag kan nu. Det var inte precis en magmuskel som spökade däremot lyckades jag slå loss ett revben... Nåja... undrar om jag har blivit klokare med åren!?

Kanske.
Kanske inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar