fredag 5 april 2013

Jag känner mig härligt stark :-)

Ena stunden off, nästa stund on.

Igår hade jag planerat för att sticka iväg direkt till gymmet efter arbetsdagens slut. Kände mig motiverad och inspirerad. Väskan var packad och allt det där. Men strax innan så kändes kroppen helt plötsligt dränerad på energi, jag kände mig frisk men samtidigt helt matt. Ett tag tänkte jag ändå ta och genomföra min runda. En del av mig ville. Troligen hade det funkat :) Men jag valde istället att ta en sakta promenad, kroppen kändes väldigt märklig.

Trots att det var det andra födelsedagsfirandet på mindre än en vecka så fortsatte kvällen lite i samma anda av att jag kände mig off.

Hur bra kändes det då inte idag :-) Att få landa på gymmet direkt efter jobbet och genomföra ett pass som istället kändes ovanligt bra, där både skärpa, koncentration och styrka finns :-) Jag känner mig härligt stark :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar