tisdag 16 april 2013

Jag ska öva på målgången!

Klockan är strax efter 5, jag påstår inte att jag just då känner mig helt pigg. Och framförallt har jag ingen lust att börja argumentera, diskutera och förklara.

- Har inte Du egentligen sovmorgon idag?
- Jo...?
- Men måste Du verkligen köra spinningen just nu på morgonen?
- Nej, jag måste ingenting men jag väljer...

Och jag valde :-) Ett bra val för mig :-)
Som vanligt, innan morgonspinningen startade, så drack jag massor med greens. Kroppen kommer då liksom igång på en gång. 

Oftast när jag tränar är jag tom på tankar men ibland dyker det upp tankar eller bilder som hjälper mig att fokusera och få ännu mer energi. Som vid några tillfällen idag :-) När det brann i mina ben så dök det plötsligt upp en bild av 2 energipilar i låren, en i varje lår, färglada och energirika pilar, som visar riktningen... framåt. Energin är kraftfull, fokuserad och koncentrerad,den finns där ... tydligt... i mig :-) En annan härlig tanke som plötsligt dök upp var en kommentar som min fina vän sa när vi var ute på vår premiärspringrunda.

- Jag ska öva på målgången!

Ja, hur fint är inte det, att öva på sin egna målgång :-)
Vi har båda två planerat för att delta i Valloxen runt,  min vän springer Valpoxen och jag själv har planer på att springa 8 km. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar