tisdag 9 april 2013

Längta till träning :-)

Vila gör också gott :-) Det vet vi ju redan men ibland är det bra att påminna sig själv eller mig själv ;-) Jag har haft 3 dagars vila. Jag har varit frisk och kry men tiden har varit fylld med annat, det har bla.varit mässbesök och födelsedagsfiranden som har avlöst varandra.

Jag kan verkligen längta och se fram mot att få träna. Som idag :-) Det är en skön känsla :-) För mig handlar det inte alls om att jag borde eller måste någonting däremot känner jag en enorm glädje och lust till att få träna. Jag tycker att det är kul. Och skönt, både under tiden och efter ;-) Jag känner tacksamhet. Inspiration. Välmående.

Morgonen bjöd på ett härligt pass :-) Skön musik och genomtänkt upplägg :-) Benen behövde bara snurra igång så var det som om kroppen och själen tackade... Passet igenom kändes inte helt lätt och enkelt. däremot jobbigt på ett skönt sätt, kraftfullt, svettigt, stundtals flåsigt och med ben som inte var helt pigga precis hela tiden men starka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar