tisdag 16 april 2013

Träningsglädje

För mig är Formträningen verkligen glädje och kvalité :-)
På tisdagar blir det vanligtvis 2 pass för mig.
2 toppenpass på en och samma dag, det är verkligen lyxigt :-)
Tidigare körde jag boxen i kombination med tabataspinningen.
Men sedan en tid tillbaka har jag istället valt att starta med spincore på morgonen och boxpasset på kvällen. Jag upplever att det blir mer kvalité i mina tisdagspass och min träning när jag gör så.
Plus att jag vill ha in mer coreträning :-)

Så glad jag blev av att möta Patrik när jag kom ner till Form,
och det visade sig att han även ikväll skulle gå på boxen :-)
Blåmärkena från förra veckan har precis börjat blekna ;-)

Så även ikväll hade jag glädjen att få köra med/mot Patrik.
 Det är verkligen kul och jobbigt :-) Jobbigt på ett bra sätt :-)
Och oj, vad tiden gick fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar