tisdag 2 april 2013

Knäckebröds laddning :-)

Jag har haft glädjen och lyxen att få en extra ledig dag :-) 

Jag börjar få en konstig tidsuppfattning tror jag ;-) Är det ledigheten som gör det? Stundtals känns det som tiden både existerar och inte gör det på något vis. I morse trodde jag plötsligt att jag var sen ner till morgonträningen, det blev raska steg ner till Form för att upptäcka att klockan bara var fem över sex när jag klev innanför dörren. Vet inte hur jag hade kollat klockorna där hemma.

Dagen idag har varit mycket av en bara vara dag, där tiden inte spelat så stor roll. Jag har njutit av morgonträning, närvaro, av att ha promenerat i solen och lyssnat på fåglarna, av att ha fixat i köket, dammsugit, tvättat, ätit god mat i lugn och ro och som avslutning nu i kväll har jag fått njuta av ett skönt boxpass. Där tiden inte heller existerade. Om den gjorde det så försvann den bara på någon märkligt sätt. Mina depåer var laddade, inte med en massa påskgodis däremot med ny gjort knäckebröd ;-) Det verkar vara ett bra koncept, för jag kände mig väldigt fokuserad, uthållig, mestadels stark och tom på tankar :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar