tisdag 9 april 2013

Snygga armar

Känner mig trött och urblåst. På ett bra sätt :-)
Och i morgon kommer jag troligen att ha ännu snyggare armar än vanligt :-) Väldefinierade med snygga blåmärken, pga. skavsår från mitsarna :-)

Jag hade glädjen att få köra kvällens suveräna boxpass tillsammans med Patrik.
Han hade visst sökt på FB efter någon som kunde tänka sig att slåss mot/med honom ikväll ;-)
Jag kan inte förstå att det var få som nappade, men fler hade visst tipsat om någon annan än sig själva inför kvällens suveräna träningstimme ;-) Själv tycker jag att det är både givande och kul att få köra med någon som är kunnig, stark och snabb. Jag själv kan ta i och lita på att mitshållaren kan hålla mitsarna samtidigt som jag får jobba även när jag tar emot slag och sparkar. Precis som ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar