söndag 13 mars 2011

Kvalité & glädje

Det känns så bra att komma till Form en dag som denna. Ja, alla dagar känns bra =)
Att mötas av allt liv, rörelse och den sköna välkomnande atmosfären och energin! 
Idag, en söndag som bjuder på så många möjligheter antingen om man vill gå på instruktörledda pass eller ta en skön runda i gymmet. Kvalité och glädje helt enkelt. Jag tycker verkligen om att se och mötas av den här blandningen av människor som tränar på Form: yngre, äldre, vana, nybörjare osv. Många välbekanta ansikten men även en del nya. Kul! Alla är där utifrån sina egna förutsättningar och mål.

Jag hade gärna velat vara med på dagens pass med Thomas Benstem men idag blev det inte så. Istället blev det lite "känna mig för och test" i gymmet tillsammans med min andra PT ;) Bla. på löpbandet en kort stund och som avslutning på dagens pass: balansplattan <3 som jag nu envist försöker bli vän med ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar