måndag 21 mars 2011

MÄSTERskap

"Lead a life of your own design, on your own terms—not one that others, or the environment have scripted for you."

-Anthony Robbins



Vad är MÄSTERskap? Vad innebär det för Dig med personligtmästerskap? Jag har tidigare haft förmånen att få ta del av Nikis nikola.tramontana@formhuset.se
 inspirerande fördrag kring just MÄSTERSKAPstriaden. Om att leva 100 % i känsla, tanke & kropp. Jag hade hoppats på att återigen få ta del av det, idag, i samband med kommunens hälsovecka. Tyvärr var det för få anmälda så föredraget blev inställt. Kanske kan föredraget dyka upp på något annat sätt och vid ett annat tillfälle :-)? Själv tycker jag om att fyllas på... tänka och reflektera... MÄSTERskap; emotionellt, fysiologiskt, mentalt.
Vad innebär det här för just mig?

Beroende på var man befinner sig i livet så tror jag att man tar till sig lite olika saker vid olika tillfällen vid föredrag, bara för att man tagit del av ämnet en gång tidigare så är man inte "färdig"- tvärtom tror jag, man upptäcker hela tiden nya saker :-) Om man vill & vågar ;-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar