måndag 28 mars 2011

Stunder av närvaro

 Morgon stund... måndag... på väg... 

Fylla på med energi kan man göra på många olika sätt. Själv känner jag att jag vill fylla på mig själv med ännu mer goda energier, att jag vill ta hand om hela mig själv och mitt välmående ännu bättre. Jag tycker oftast att jag är bra på det. Men inte alltid. Ibland kan det vara bra att stanna upp och fundera vad det betyder och innebär konkret i tanke, ord och handling. Och sedan även omsätta det i praktisk handling så klart!    

Själv har jag givit mig möjligheter till energipåfyllnad idag både genom aktivitet och återhämtning - på ett för mig bra sätt. Först ett skönt styrkepass för att därefter få en skön, avslappnande massage. Så avslappnande att jag somnade på soffan när jag kom hem ;-)  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar