onsdag 16 mars 2011

Sandpappra loss energi

Visst är det härligt att känna sig så där extra nöjd och stolt över och med sig själv? Ibland är det små, enkla vardagliga saker, händelser som skapar den här sköna känslan. De vardagliga sakerna, händelserna kan plötsligt kännas väldigt speciella och i stunden så betydelsefulla.

Själv tackade jag mig för att jag hade förberett kvällens middag, att den fanns färdig när jag kom hem från jobbet och var superhungrig. Efter en välbehövlig middag blev det en tur i gymmet tillsammans med min andra PT ;) Ett sån´t skönt och bra pass! Ikväll var det fokus på bröst, rygg, mage, axlar OCH balansplattan. Jag både känner mig och ÄR stark och fokuserad!

Jag tycker om att styrketräna, ibland känns det som om jag skulle ha fint sandpapper inne i ådrorna och liksom sandpappra loss energi som fastnat eller flyter trögt men som istället börjar att flyta fritt och virvla tack vare styrketräningen :) Kanske en konstig förklaring men jag kan känna det jättetydligt i min kropp:)  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar