fredag 27 juli 2012

PT pass

Jag hade tänkt vänta med att boka en pt-tid till slutet av semestern, allt för att få den perfekta injektionen och avstampet inför den kommande arbetsperioden. Men varför vänta egentligen?

Igår kände jag plötsligt ett "jättebehov" av att få köra ett PT-pass NU. Inte för att min egna träning inte fungerar eller pga. inspirationsbrist. Nej inte alls. Både träning och kost har fungerat riktigt bra den senaste tiden :-) Utan mer för att "fylla på" mig själv med sån´t som gör gott - både nu och längre fram. Jag tror att det är viktigt med näring ur alla tänkbara aspekter och näring handlar inte bara om mat även om det är en del :-)

Under de här senaste 5  månaderna har jag ofta tänkt på vilken betydelse träningen har för mig, för hur jag mår, inte bara fysiskt utan även mentalt.

Och idag har jag fått en härlig injektion :-) Träning när den är som allra, allra bäst!
Den bästa PT:n, Niki, bjöd med mig på ett intervall betonat pass. Flåsigt, svettigt, jobbigt och fantastiskt bra! Mina PT- pass tycker jag så mycket om, resultat får jag/man garanterat och det är så mycket mer än "bara träning" :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar