tisdag 17 juli 2012

Väldefinierad i kroppen

Det är ett tag sedan som jag genomförde ett styrkepass
med fokus på framförallt benträning.
Men igår var det dags.

Det är kanske tur att ingen hör det jag tänker och säger till mig själv under passet ;-)
Det är tungt och flåsigt både med benböj och benpressar, tungt på ett bra sätt.
Ena sekunden fy f*n!
Nästa sekund välkommen fantastiska mjölksyra!
Fokus och koncentration.
Jag känner hur energin frigörs i kroppen :-)

Efter benövningarna blir det även mage och ländryggsträning.

Avslutar det hela med skön, ontskön och välbehövlig genomstretch och gissar att passet trots det kommer att ge sig till känna. 

Och idag känns det fint,
jag skulle kunna säga att vissa muskelgrupper är mer väldefinierade än andra ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar