torsdag 26 juli 2012

Rekord :-)

Från början hade jag planerat för att gå på kvällens spinning
men istället så har det blivit ett eget race på cykeln.
 Eget och eget förresten... jag gjorde sällskap med mr Tabata :-)
 Först uppvärmning och sedan bar det av...
4 stycken 4 minuters intervaller med 1 minuts vila mellan varje. 
Under passet var det inte många tankar som fick möjlighet att passera, även om jag inför 3:e intervallen hann tänka tanken på att dra ner på motståndet för att jag var trött.
Trött? Vem blir inte det när dom kör Tabata? 
Istället sa jag till mina ben att trycka på :-)
Det blev ett riktigt toppen pass och en känsla av "fy farao så bra", helt enkelt :-)

Tänk att få till ett riktigt suveränt pass på mindre än 30 minuter! 

Som avslut blev det plankan på 2 bollar. Idag slog jag rekord, va´kul :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar