tisdag 10 januari 2012

Energi & rörelseglädje

Kvällen har verkligen bjudit på ett superpass :-) Tillsammans med Anna PT och en massa andra, jag är så glad för att Anna återigen har pass på ordinarie schema <3

Ikväll blev vi återigen medbjuda på härlig koreografi, rörelseglädje & massor med energi!

Så inspirerande och stundtals utmanande! Här kan vi verkligen prata om energi och rörelseglädje på högsta nivå! Alla stegkombinationer var inte helt lätta. Till en början fattade varken huvud eller ben vad och hur jag skulle göra :-) Men sedan lyckades jag sluta tänka...och när jag lyckades med de stegkombinationer som från början kändes så inte helt lätta så kändes det bara YES! Härligt! Kroppen är inte "bara" smart, klok & vacker den kan också. Det gör mig glad & tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar