söndag 22 januari 2012

Jag ÄR

Låt mig hålla på i evigheter... ja, så kändes det under kvällens pass. Evigheter, evigheter, låt det aldrig ta slut, låt det bara fortsätta! Vilken fantastisk energi & vilken enorm glädje :-)

För mig är det ett tag sedan som jag körde ett dancepass, men det tycktes inte kroppen bry sig ett dugg om ;-) Oj, vad underbart. Jag "bara" ÄR. Energi, glädje, musik, steg, snurrar, allt i en enda härlig samklang :-) Jag tror även att jag lyckas få med armarna några enstaka gånger, det går så fort så jag hinner inte riktigt uppfatta om det blir den koreografi som är tänkt eller en egen påhittad ;-)

När det är dags att plocka fram brädan och köra step så skjuter pulsen upp i höjden, det är svettigt och stundtals rejält flåsigt. Och massor med virvlande energi. Det mesta av koreografin sitter, på L-stegen känner jag mig som en studsboll ;-) Härligt! Tack Anna <3

1 kommentar: