tisdag 17 januari 2012

Perspektiv

Ikväll var tanken att det skulle bli dubbelpass för min del. Först step och därefter spinning. Tyckte att det passade extra bra ikväll, eftersom att jag inte kommer att ha möjlighet att träna på torsdag. Men så blev det inte alls. Ett möte drog ut på tiden och med ca. 7 minuter på mig att äta, byta om och ta mig vidare till Form så ansåg även jag att den ekvationen antagligen inte skulle gå ihop. Morr! Men... kanske var det meningen att det inte skulle vara något dubbelpass för mig just ikväll.

Hur som helst så fanns jag på rätt plats vid rätt tid när spinningen körde igång. På Form :-) När benen började snurra så tycktes jag för ett ögonblick ha glömt att jag körde en sväng i gymmet igår, men jag blev snabbt påmind, oj, vad det sög tag i benen! Det blev ett skönt pass på alla sätt.

Nu har jag tittat på Svt play, första avsnittet av Mot alla odds har börjat sändas. En av deltagarna där är Madde. En härlig, levnadsglad tjej, som jag hade glädjen och förmånen att få träffa på Form! Det blev många spännande, intressanta och givande samtal. Tyvärr så dog Madde i senhöstas. Att se programmet ikväll väcker många känslor och tankar hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar