torsdag 12 januari 2012

GLÄDJE

Ibland får jag lust att utropa TACK! Som nu i kväll. TACK till mig själv och liksom ut i universum...

Box idag och yoga igår, vilka sköna kontraster.
Ikväll var vi jämna par, ja inte direkt i storlek men till antal. Att det skiljer i storlek & vikt behöver inte ha någon större betydelse, även om vissa moment blir  "extra" ansträngande & jobbiga, samtidigt kan jag ju själv ta i och ge max :-) Det blir träning på alla sätt, det passar mig! Mina armar var ovanligt skakiga efter passet (men nu har "skaket" lugnat ner sig ;-)).

Jag är helt fokuserad under passet, kraft och energi. Denna ljuvliga känsla :-) När jag möter min egna blick där i spegeln vid stretchen så kommer en tanke till mig. Vilken god, härlig form jag är i nu! Men det är inte i första hand spegelbilden som jag möter, utsidan, som får mig att tänka det, nej det är något helt annat! Det är liksom det som är inuti & runt omkring ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar