söndag 8 januari 2012

Installerat och klart

Jag har suttit helt försjunken här hemma, ögonen börjar bli trötta, axlarna lika så. Jag har skaffat mig en ny, fin dator. Oh, vad glad jag är för den! Just nu undrar jag varför det är arbetsdag imorgon, jag skulle kunna sitta uppe hela natten ;-) Jag har suttit och klickat mig runt en del... Läst och testat lite här och lite där. Jag som vill få in mer kreativitet känner mig väldigt nyfiken på fotoprogrammet, även om jag inte har börjat jobba i det ännu, det känns spännande och roligt och det verkar gå att göra så många olika saker :-)

Något som jag har väldigt svårt för så är det att läsa en instruktion eller bruksanvisning, ofta vill jag kunna och veta innan jag ens har provat ;-) Den egenskapen är inte alltid enbart positiv, börjar man på punkt 11 så blir det inte alltid det resultatet som man kanske har tänkt & förväntat sig ;-) Hm... tålamod? Men idag har jag lyckats börja i rätt ände ;-)

Tänk för 2 år sedan hade jag inte Internet, knappt en dator. Men Internet skaffade jag i februari för 2 år sedan, att jag kommer ihåg det så väl har att göra med att "allt" just då gick alldeles för långsamt. Jag hade slagit av revbenet och var väldigt orörlig en tid, jag kände ett behov av något som gick snabbt, som kopplade och som gav "resultat" direkt - Internet :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar